איך לגדל צמח חדש

בין אם אתם מציידים את החדר או המשרד בצמחי בית, ריכזנו עבורכם כמה מהטיפים המובילים לטיפול בצמחים שיעזרו לכם לטפל בתינוק החדש שלכם. למד כיצד לקחת חתך רוזמרין מצמח אם מבוסס ולהגדל צמח חדש במיכל שניתן להזיזו בחוץ בקיץ ובחורף. ברגע שזה מופיע, השתלי אותו למקום שטוף שמש בגינה, שם הוא יכול לשגשג לפחות כמה חודשים עד שהוא מוכן לשתילה.

אחרים עשויים להזדקק למספר שבועות

כדי לפתח שורשים משלהם, אז התייחס אליהם כמו לגור עם ייחורים. לאחר שהנבוטים נבטו, ניתן להשתיל את הצמח למיכל גדול יותר ולאחר 4 – 6 שבועות נוצרים שורשים חדשים, אותם תוכלו להשתיל ישירות למיטת הגן שלכם. לוקח שישה שבועות להופיע השורש החדש, אך לאחר שהתבסס בעציץ גדול, הגיע הזמן להעבירו למקום אחר בגינה.

היה סבלני עם הצמחים שלך וודא שאתה עושה את כל מה שאתה מתכנן לגדל מהגזרי שלך לפני שתתחיל לעבוד. תוכלו להשתפר בגידול ייחורים לאורך זמן, אך ישנם מינים שיגדלו טוב יותר מאחרים גם אם תמשכו אותם מחיתוכים, אז היכונו.

ישנן שתי דרכים להשתלת צמח

אתה קונה אותו ומביא אותו ממקום אחד למשנהו בגינה. יש אנשים שיגדלו ייחורים מעץ קשה שתצטרך לשתול מחדש לאחר שתילת הייחורים, או שתמשוך חתך פרלייט כך שהוא יוכל לצמוח באדמה עד שיישורש ויש צורך לשתול אותו בחזרה לאדמה. לאחר שהחתך נעשה עם שורשים, הוא יכול לצמוח באדמה לזמן קצר.

שלב אחר שלב, יוצג לך כיצד לחתוך גפן זלזלת ולשרש אותו לגידול צמח חדש. אם אתה רוצה לנסות לגדל צמחים אחרים מהגזרי שלך, מתי לקחת גזרי צמח יש רשימה להדפסה של צמחים לפי עונה.

אם אתה רואה שורשים חדשים לאחר כמה חודשים, הסר את הניילון ופשוט חתוך את תא המטען או הענף עם צמיחת השורש החדשה. אז אתה יכול לחתוך אותם ולשתל אותם מחדש כצמח חדש או לשתול אותם באותו מקום כמו הצמח המקורי.

על ידי גיזום הצמח ניתן לשמר את צורתו ולייצר צמח חדש עם גיזום. כדי להבטיח שגיזום שלך יצליח, עליך להבין את סוגי הייחורים השונים שבהם אתה יכול להפיץ את הצמחים המועדפים עליך.

הנה דוגמה לחיתוך רוזמרין שנלקח מצמח אם מבוסס ומגדל לצמח מרינת ורדים חדש במיכל שניתן להעביר החוצה בקיץ ובחורף

לאחר שהצמח החדש מתחיל לצמוח, הקפידו לשמור על השורשים מכוסים באדמה, אחרת הם מתייבשים והצמח כנראה לא יגדל שוב. זה ייקח כמה שנים עד שהוא יפרח ואז אתה יכול פשוט לשתול אותם בגינה שלך. אם אתה שותל בחוץ, הרחק אותו מאור שמש ישיר עד שיהיה חם, ואז הוא יצמח טוב יותר כשנטועים באדמה בעציץ.

אם אתה לוקח ייחורים באביב, אתה צריך לתת להם כמה שבועות להכות שורש לפני שתשתל אותם במיטה שלך. ניתן לשתול מחדש את הצמח החדש על ידי מילוי סיר באדמת עציץ שנוסחה לצמחים מקורה.

אתה יכול גם להשתמש בבקבוק ריסוס

כדי להביא מים ישירות לבסיס הצמח החדש מבלי להרוות אותו. כאשר מופיעים שורשים, ניתן לתת לצמח לגדול ללא מים ולחתוך את העלים ברגע שהם זקוקים לו. זו אפשרות מעשית אם ברצונך לשמור על צמחיך (ים) לגדול ללא הגבלת זמן במים, אך אינך מעוניין להשאיר את הצמחים בכוס זמן רב כדי לפתח שורשי מים שאינם צומחים היטב בקרקע.

אם אתה אוהב צמחים

גידול צמחים חדשים מגזירה הוא דרך קלה מאוד להשיג צמחים רבים יותר בחינם. אתה יכול לתת גזע או לחתוך לצמח מבוגר בכל פעם שאתה לוקח את הזמן להתחיל זרע. אם תלמד כיצד להפיץ צמחי כסף, תוכל לגדל צמחים חדשים רבים בזמן קצר מבלי שתצטרך לקנות אותם ממשתלה בכל פעם.

אם ברצונך להשתיל את הצמחים שלך לתוך סיר או תערובת סיר בתוך צנצנת זכוכית

אני ממליץ לחכות עד שהשורשים יהיו באורך של לפחות 1 סנטימטר או יותר. כדי להאיץ את התהליך, ניתן למרוח בשלב זה הורמוני שורש על משטח החיתוך של הגבעול. אם מדובר בגבעול ארוך יותר, אולי עדיף לעודד את הצמח לגדל שושנות בסיס חדשות. השורשים החדשים עדיין צומחים ללא הורמון השורש, אך עליכם לחכות עד שהם ארוכים יותר מהשורש.