איך מגבילים את גובה העץ

איך מגבילים את גובה העץ?

עצים הם לרוב תוספת נהדרת לסביבה. הם נותנים צל, מפחיתים את זיהום האוויר ומוסיפים ערך אסתטי לאזור. אבל מה קורה כשהעצים גדלים מדי?

מהי הגבלת עצים ומדוע זה נחוץ?

מדובר בבעיה שאיתה התמודדו בעלי נכסים רבים. גובה העצים הללו יכול להקשות על אנשים לראות מהחלונות שלהם או אפילו ללכת באזור. כאן נכנסות לתמונה הגבלות עצים. הגבלות אלו מגבילות את גובה עץ יכול לגדול באזור ומאפשרות לבעלי נכסים לשמור על מערכת יחסים בריאה עם העצים שלהם.

ריסון עצים הוא פעולת הגבלת גובה העץ. הדבר נעשה על מנת למנוע בעיות לאנשים ולרכוש, וכן כדי לשמור על בריאות העץ. ישנן שתי דרכים עיקריות לרסן עץ: גיזום ועיצוב.

גיזום עצים גבוהים

המומחה של אתר אומן הגיזום מסביר: גיזום הוא טכניקה החותכת ענפים מעץ כדי שלא יגדל מהרצוי. גיזום יכול להיעשות עם כל סוג של מסור, אבל זה נעשה בדרך כלל עם מספריים או לופרים כי הם נותנים יותר שליטה מאשר סוגים אחרים של מסורים. ניתן להשתמש בגיזום עצים בשילוב עם שיטות אחרות כמו עיצוב או שתילת עצים קרובים יותר זה לזה כדי להגביל את גודלם.

עיצוב חצר עם עצים בחשבון יכול להיות גם דרך יעילה להגביל את גובהם לאורך זמן.

כך תוכלו לקבל צמיחה מותאמת ונכונה

הגבלת גובהו של עץ היא אמצעי לשלוט בצמיחתו כדי למנוע ממנו להתגבש מדי ולהתהפך, ניתן לעשות בעזרת גיזום עם מנוף.

ישנן דרכים רבות להגביל את גובה העץ, אך הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות גיזום. גיזום הוא טכניקה חשובה להגבלת גובה העצים מכיוון שהיא מבטיחה שהם לא יגדלו גבוה מדי ויתהפכו.

הזמן הטוב ביותר לגזום עצים הוא בתחילת האביב או בסוף הסתיו, כאשר אין עלים על הענפים. כך תוכלו לראות בקלות היכן צריך לחתוך ענפים על מנת לקצץ אותם בבסיסם.

גובה העץ מוגבל על ידי גובה הקרקע.

הטכניקות השונות להגבלת צמח רחב עלים כמו פרי או עץ נוי

הגבלת גובהו של עץ נחוצה כאשר הוא גדל מדי ורוצים לשמור אותו בגובה מסוים. אתה יכול לעשות זאת על ידי גיזום, הפחתת כמות המים או שימוש במחסום שורש.

גיזום הוא הטכניקה הנפוצה ביותר המשמשת להגבלת גובה העץ. הרעיון מאחורי הטכניקה הזו הוא שתגזור ענפים שגדלים גבוה מדי ולא מניבים פירות או פרחים.

זה יגרום להסטת אנרגיה רבה יותר לעבר ענפים שנמצאים מתחת לגובה הרצוי, מה שיגרום לצמיחה מהירה יותר שם. גיזום יכול להיעשות בכל עת במהלך השנה, אך יש לבצע אותו בתקופות רדומות במידת האפשר (חורף).

הפחתת מים

הגבלת צריכת המים של עץ יכולה גם לעזור להגביל את גובהו. טכניקה זו כוללת

הטכניקות השונות להגבלת צמחים רחבי עלים כגון גיזום עצי פרי הדר או עץ נוי – הגבלת עצים רחבי עלים, הגבלת צמחים רחבי עלים

צמח עלים רחבים הוא סוג של צמח בעל עלים ברוחב של יותר משני סנטימטרים. זה יכול להיות בעיה כשמדובר בגינון מכיוון שהם גדלים מדי והשורשים שלהם יכולים לפגוע בבסיס. הדבר הטוב הוא שיש הרבה דרכים להגביל את גובה העץ.