היכן אפשר לקנות פלס לייזר בזול?

חשוב להבין בערך כיצד להשתמש במפלס הלייזר לפני הקנייה, אחרת אתה עלול להוציא מאות דולרים כדי לקנות כלים בדרגה מסחרית שאינך צריך, או צרכים בסיסיים של דגם שאינך צריך. לִמְסוֹר. קנייה ישירה של פלס לייזר היא אידיאלית עבור לקוחות שיודעים שהם ישתמשו בה לעתים קרובות, במיוחד מכיוון שחלק מרמות הלייזר עשויות להיות זולות יחסית.

זהו מכשיר מיוחד שיכול לפלוט קרני לייזר אופקיות ואנכיות בו-זמנית ולסייע לך במשימות פילוס מרובות בבית

בינתיים, מערכת הרמה שלו מצוידת במערכת לייזר כפולה מוגנת בפטנט לפילוס אופקי ואנכי. שתי הפונקציות הללו משתלבות כדי לספק יישור אופקי ואנכי, העברת אנך וניצב. בנוסף, על ידי שימוש בשני לייזרים במקום אחד, אתה יכול לחסוך זמן וכסף בפרויקטים.

אם אתה צריך מפלס לייזר לשימוש פנימי

ייתכן שיהיה עליך להשתמש בלייזר קווי או נקודתיים, המתאימים יותר לשימוש מסוג זה. הוא אידיאלי לקניית לייזר פילוס עצמי מכיוון שלא צריך לכייל את המדידות, מה שמאפשר מדידות מדויקות יותר. ברגע שהלייזר נמצא בטווח של ארבע מעלות מהרמה האמיתית, הלייזר מתערב כדי לכוונן עדין את המיקום הסופי.

ללייזר יש גם פונקציית כוונון זווית ידנית

כך שתוכל לסובב את הקו לפי הצורך, או לכוונן עדין את הרמה במטוס. לייזר ירוק פילוס עצמי של Bosch GLL 100 GX מצויד בלייזרים במצב אנכי, אופקי ואופקי. הלייזר SKIL Cross Line מבטל כל ניחוש בעת ביצוע משימות פילוס ביתיות, ויכול להשלים את המשימה בקלות ללא התעסקות. בנוסף, זוהי עוד אפשרות משתלמת ברשימה שלנו, ותמצא אותה שימושית במיוחד עבור פרויקטים ביתיים הדורשים פריסה מדויקת ביותר של 90 מעלות.

בנוסף

אנחנו אוהבים את הגאדג'ט הרב-תכליתי הזה אפילו יותר מכיוון שהוא מגיע עם בסיס יישור מדויק, משקפיים מתוקנים בלייזר ונרתיק מגן. מכשיר קומפקטי זה, בעל פרופיל נמוך, מסוגל להקרין קווי אור אופקיים, אנכיים או ירוקים מצטלבים על משטח שטוח, ומספק דיוק של + -1 / 4 אינץ' בגובה 30 רגל. זה לא סוג מפלס הלייזר שבו היית משתמש כדי להתחיל פרויקט גדול או שיפוץ, אבל עבור קווי רמה חדים בעת תליית תמונות או מדפים, זה יעשה את העבודה.

הלייזר מרחיב את טווח הרמות השמיש עד 100 רגל בתוך הבית. רמה זו חסכונית אך מדויקת, קלה מספיק כדי להיות קלה לתפעול בעת מדידה או פילוס ביד. המפלס מגיע גם עם מהדק מתכוונן המאפשר לך להשתמש בחוט חצובה 1/4 לחיבור למכשיר.

מפלס זה יכול ליצור קו אופקי

אנכי או רוחבי בהיר על כל משטח במרחק של עד 50 רגל, מה שאומר שהוא יכול להתמודד עם רוב החדרים בבית. אבל אם אתה רוצה קו לייזר שמקיף את כל ארבעת קירות החדר, Skil בפילוס עצמי של 360 מעלות (ראה באמזון) הוא ההימור הטוב ביותר שלך, גם אם הוא קצת יותר יקר. עם זאת, כמעט כל הלייזרים לפילוס עצמי מספקים קו מדויק יותר ממה שניתן להשיג עם פלס.

הלייזרים הטובים ביותר הינם בעלי קרניים וכיוונים שונים

יכולים לרמה עצמית, בעלי חיי סוללה ארוכים וקרני לייזר חזקות הנראות טוב יותר באור יום. למרות שללייזרים מקצועיים יש מחיר גבוה יותר, הם בדרך כלל מגיעים עם ביצועים משופרים, לייזרים מדויקים יותר ותוספות אחרות שיכולות לעשות את העבודה שלך טובה וקלה יותר.

DEWALT DW089LG היא אחת האפשרויות הטובות ביותר לשימוש מסחרי. לאלו מכם שמחפשים ביצועים ברמת קו וגמישות של מפלס מסתובב בלייזר יחיד, DeWalt DW0811 ימלא את רצונכם.

הלייזר הסיבובי פולט קרן לייזר המסתובבת 360 מעלות, ויוצרת "קו גיר" מדויק מאוד או קו פילוס שניתן לעבוד עליו. ניתן לחבר את מקרן קרן הלייזר לחצובה, אשר לאחר מכן מיושרת לדיוק המכשיר.

זה יכול להיות "ידני" (כוון את הקו בכל זווית בהתאם לצרכים שלך) או "מישור עצמי" (מנגנון פנימי מבטיח שהקווים המוקרנים יהיו אופקיים או אנכיים לחלוטין אם אתה מכניס את המכשיר פנימה כמה מעלות)

ציר מגנטי מובנה המרחיב את הקו על ידי הצמדת הפלס למשטח המתכת מבטל כל אפשרות לפלס להיפרד מהמשטח ולהישבר. רוב הדגמים עם טכנולוגיית פילוס עצמי משתמשים בלייזר מטוטלת יחד עם מגנטים ליציבות.

בנוסף

המכשיר מתיישר אוטומטית בתוך 6 מעלות, כך שאתה רק צריך לבצע התאמות קטנות כדי לקבל את זה ישר. ברור שזהו לייזר ירוק – הגוון הכי בהיר שאפשר – אבל הוא מגובה בכוח הסוללות הנטענות 12V של מילווקי, מה שאומר שהוא יכול להקרין את הקווים האלה לאורך כל היום (לא רק שעות איחוד, עד 15 לפי מילווקי) …
לפרטים מורחבים בנושא של היכן אפשר לקנות פלס לייזר בזול? מומלץ לגלוש לאתר deko-israel.co.il

ל-Klein Tools 93LCLS קורות אנכיות ואופקיות גם יחד

אך מצוידת גם בהתקן נקודת אורך שיכול להיות שימושי מאוד בהתקנת עוגנים לתעלות, צינורות או תקרות. כדי להשתמש בלייזר קו, צריך למקם אותו על המשטח השטוח/השטוח ביותר – חצובות הן הדרך הטובה ביותר להשיג זאת. המשמעות היא שגם כאשר יחידת הלייזר אינה מיושרת, קו הראייה שלה יהיה אופקי. כלומר, אם ללייזר יש טווח של 100 רגל, אבל יש לו טווח של 500 רגל, זה האחרון חסר תועלת עבורך.

אנחנו אוהבים את קלות התפעול ויכולות היישור של הדגם הזה

אבל אנחנו לא מרוצים מהטווח המצומצם של 50 רגל של קרני הלייזר. רמת הלייזר של Bosch ו-Square GTL2 היא הקנייה התקציבית הטובה ביותר, ולמפלס לייזר צולב קו פילוס עצמי של Tavool יש חיי סוללה מצוינים.

גלאי קו לייזר

ניתן להשתמש בכלים אלה בשילוב עם מדי רמת לייזר כדי לשלוח אותות אקוסטיים או אופטיים, מה שמקל על זיהוי קווי לייזר. הם משמשים רק עבור פרויקטים פנימיים גדולים שצריכים לראות את הקו ללא שימוש במד מפלס לייזר. הרמות הנפוצות ביותר הן לייזר קו ולייזר נקודתי, לייזרים איכותיים ולייזרי שפופרות. לדוגמה, אם העבודה שלך כוללת יישור הרצפה, לייזר אופקי יזהה בקלות אי סדרים.

לרוב הלייזרים המקצועיים יש יכולת הקרנה של 360 מעלות שיכולה לספק קו ייחוס על פני כל החדר

עם זאת, אני לא חושב שאני יכול להשיג 1/8 " עם רמת הכלכלה או כל רמה אחרת, אבל התקני פילוס עצמי 360 * הם האפשרות הטובה ביותר. סימן ההיכר של כל רמה טובה הוא דיוק, שהיא רמה רוחנית. … דגם לייזר בועה או היי-טק. התבוננות סבלנית בבועה בצינור זכוכית מעולם לא הייתה מדויקת במיוחד – ולעתים קרובות נדרשה ציור על משטח – בעוד שניתן להגדיר מפלס לייזר ולהקרין על משטח, מה שמעניק לך את רמת הקו המושלם בזמן שאתה עובד ומכסה מטרים רבים מהמשטח. נקודה. מאיפה זה נובע.