מהוד מודד מוסמך

מהו מודד מוסמך?

מודדים מוסמכים, מודדים את פני האדמה כדי לקבוע את גבולות היבשה, האוויר והמים. הם עובדים גם עם קרטוגרפים ליצירת מפות, אדריכלים להקמת אתרי בנייה ומתכנני ערים להגדרת גבולות פיתוח.

מודד מוסמך מטעם המרכז למיפוי ישראל

הוא מודד מורשה שהשלים את תהליך ההסמכה של תוכנית הלימודים ויכול לספק מגוון רחב של שירותים קדסטרים במדינות בהן הם מאושרים לסקר קרקעות. מודדים פדרליים מוסמכים מוכרים כי הם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של העבודה, והם יכולים לערוך סקרים בארצות הילידים ובמדינות מוגבלות בתשלום כמו אלסקה.

שירותים מסוימים מנוהלים ונשלטים על ידי המפקח הקדמי הראשי של BLM. ההנחה היא כי הניסיון, התואר והאופי של המועמד המוסמך אחראים לעבודה הקשורה לתרגול של מדידות קרקע.

כדי להגיש בקשה לתעודת מהנדס מדידה פנימית, עליך לשלוח לבית הספר שלך את טופס 1 (עמלה בסך 70 $ בארצות הברית) ואת טופס 2 (תעודת השכלה מקצועית), ועל בית הספר שלך לספק אישור על השלמת הבגרות המוסמכת שלך בסקר בארצות הברית.

סעיף 7208 ב) לחוק החינוך מתיר פרקטיקה של מדידות במדינת ניו יורק עבור אנשים שאינם תושבים או תושבים בניו יורק, אלא תושבי ניו יורק שהגיעו למדינה בחצי השנה האחרונה כדי לעסוק במקצוע זה. . אדם רשאי להגיש בקשה להיתר להיות מודד קרקע בניו ג'רזי אם: (1) הוא כשיר במדינה או במדינה אחרת לנהוג כזה, (2) האדם ששהה בעבר במדינה זו.

על פי חוקי המדינה

עליך להיות רשום ומורשה כמודד לפחות במדינה, בשטח אחד או במחוז קולומביה ולא נקטת צעדים משמעתיים שהביאו לאובדן הרשאות המדידה כדי להעפיל ל- CFED. תוכנית בחמש השנים האחרונות.

מודדים רשומים מראש ומורשים מראש משתתפים בתוכנית על ידי בחינת מדידות יסוד של ה- NCEE, אך אינם מוסמכים עד שהם רשומים או מורשים באותה מדינה או שטח. מדינות רבות דורשות ממך להחזיק ברישיון המדידות שלך לפני שאתה כשיר כחוק לחתום על מסמכי מדידה.

בחינת רישיון למודד המקצועי

היא דרישת הרישוי השנייה לאחר ה- NCEE, ואם ברצונך שרישיון המדינה שלך יהפוך לסוקר מורשה, עליך להשלים את הבחינה הזו. רישיון PS דורש לפחות ארבע שנות ניסיון בעבודה עם מודדים מורשים לפני שתוכל לבחון. ברגע שאתה הופך למודד מוסמך, עליך גם לסיים מספר מסוים של הכשרה כמודד כדי לחדש את הרישיון שלך.

קורסי ההכשרה שלנו לסוקרים מציעים לך הזדמנות זו ומעניקים לך את הנוחות לעבוד בקצב שלך בכדי להשיג את האישור שלך בנוחות הבית שלך. אם אתה מעוניין להיות מודד, עליך לבצע מספר צעדים בכדי להתחיל את הקריירה שלך.

כמודד מורשה או מודד מקצועי

איש מקצוע מוסמך מבצע סקרים למדידה והגדרת נכס וגבולותיו. מהנדסי מודדים יכולים להתמחות בתחום אחד או יותר ולמצוא קריירה במדידות קרקע מרגשת ומאתגרת. במאמר זה נחקור את תפקידו של מודד וסביבת העבודה שלו, כיצד להיות מודד וכיצד לקבוע איזו קריירה מתאימה לך.

מודדי הגבול קובעים גבולות חוקיים של קרקעות ומסייעים בקביעת המיקום המדויק של פרויקטים של נדל"ן ובנייה. מודדים משתמשים בתוצאות כדי לייעץ לממשלות ולעסקים לגבי תכנון בתים, כבישים ומזבלות.

ההתקדמות בטכנולוגיות הסקר מביאה לכך שעבודות רבות מבוצעות על ידי מודד, ואילו עבודות אחרות מבוצעות על ידי צוות מודדים מורשים וסוקרים מיומנים. האחראי על הצוות ידוע כסוקר מפלגה או מודד בכיר.

ארבע שנים של ניסיון פרוגרסיבי שנצבר בעבודות מדידה בפיקוח מודד או מודד מקצועי

עם מומחיות שווה ערך לזה של מודד מקצועי. ניסיון שכולל הוראת קורסים לסקר בשנה השלישית, הרביעית והרביעית ומכסה רוחב ועומק של תכניות הלימודים, הציונים והאופי המאפשר למועמד לקבל את התפקיד האחראי של פרקטיקה של מדידות קרקעות.

אין תחליף לניסיון של מדידה

אך יש מדינות שמאפשרות לסוקרים פוטנציאליים לוותר על תואר בתמורה לשנת ניסיון נוספת. לא כמו בתחום האדריכלות, לימוד בכיתה ועבודה בקורס הם תנאי מוקדם, אך יש צורך בהתנסות מעשית. ארבע שנים כמודד מורשה הן הדרישה הנפוצה ביותר לעבור את בחינת הרישיון ולעבוד כמודדת.

הגיל הממוצע של מודדים מקצועיים מורשים בארצות הברית

הוא 57, וממחיש את הצורך של מודדים מקצועיים כמו האגודה הלאומית של מודדים מקצועיים וארגונים ממשלתיים (כמו האגודה למדינת קרקעות ויסקונסין) כדי לדון במקצוע , למשוך צעירים לתחום, ולשכנע מפעילים ללא רישיון בערך האמיתי של הרישיונות.

מעורבותם של ארגונים אלה מאפשרת לסוקרים לקבל תשומות ישירות בנושאים הנוגעים לתחום התמחותם ולאינטרסים של הציבור, ומספקת אפשרויות חונכות לסוקרים צעירים.

בעוד שחלק מהמדינות העלו את אמות המידה שלהן לדרוש תואר ראשון להיות מודדים מקצועיים

מספר המכללות והאוניברסיטאות המציעות תכניות לארבע שנים פחת. חסוך מעט כסף על ידי עריכת סקר אחד על אחד ללא רישיון במהלך סכסוך גבולות, שיכול לעלות לך זמן וכסף, וסקרים על יחסי שכנות טובים אינם עומדים באתגר. אם הנכס ממומן על ידי מלווה, יש להניח כי השמאי אחראי כלפי המלווה אם ההלוואה עדיין בחוב.

תנאים עם גורמים נוספים לאחר שהמודד מכיר את רשימת אישורי המדידה, הוא רשאי לדחות בקשות לתוספת מונחים כגון יורשים להקצאת תעודות מדידה.