מנעולנות

מנעולנות: איך נכנסים לתחום ומי המומלצים

הדרך המהירה והמשתלמת ביותר למצוא מנעולן בעל שם היא הצטרפות להתאחדות מקצועית כמו איגוד המנעולנים בישראל ולעבוד כשוליה מספר שנים. יש לי רישיון הפעלה לעירייה, רישיון מדינה, רישיון קבלן ממלכתי לעבודות מנעול ואבטחה, שתי פוליסות ביטוח (אחריות כללית וביטוח רכב מסחרי), שתי איגרות חוב שונות וחבר בשתי איגודי סחר לאומיים גדולים.

הכלים והמוצרים איתם עובדים מנעולנים נעים בין מנעולים פשוטים למכשירי נעילה מורכבים ומערכות אבטחה

מנעולנים מקצועיים מכירים את סוגי המנעולים השונים שהם נתקלים בהם בעבודה, והם כאן כדי להתעדכן בהתקדמות הטכנולוגית. רובם מבצעים את תחזוקת המנעולים האלקטרוניים, כגון ייצור משדרים מרכזיים, התאמת רכבים והטמעה ויישום של מערכות בקרת כניסה להגנה על נכסים בודדים ומוסדות גדולים רבים.

מנעולנות היא, כפי שהשם מרמז, הרכבה ובניית מנעולים והמפתחות שלהם בהתאמה ביד. בדומה לטירה עצמה, מקצוע המנעולן מורכב ויש בו חלקים נעים.

מנעולנים מודרניים מוכרים

מתקינים, מתחזקים ומתקנים מנעולים וציוד אבטחה אחר. מנעולנים מתקינים, מתקנים, מחליפים, פותחים, מכוונים ונועלים דלתות, חלונות, דלתות אוטומטיות, כספות ועוד. רבים מתמחים בשירותי מפתח משפטי או מתמחים בתחום ספציפי של שירות מפתחות, כגון מנעולי רכב.

מנעולנים מתמחים במגוון שירותים

החל משכפול מפתחות ועד תיקונים ובניית כספות בהתאמה אישית ועד לעבודה כיועצי ביטחון עצמאיים. מומחיותם בהתקנה ותיקון חומרת אבטחה מסורתית ומנעולים יכולה להוביל אותם לעבודה במתקנים למגורים, מסחר ותעשייה הדורשים דרגות שונות של אבטחה פיזית ולהגן עליהם מפני כניסה לא מורשית. רוב המנעולנים עובדים עם אביזרי דלתות קיימים, לא עם מנגנוני נעילה.

מנעולנים וטכנאי אבטחה מוסמכים עובדים עם בתי ספר

ממשלות מקומיות, בתי חולים, נותני שירותי אבטחה ועסקים שלרוב נסגרים ודורשים מתקנים ותמיכה מקצועית. מנעולנים מספקים שירותים חשובים ללקוחות, מתקנים ומחליפים מנעולים ומעניקים אבטחה אישית. הם גם מספקים שירותי חירום ותורנות לאנשים שסגרו את בתיהם או מכוניותיהם.

תלמידי הכשרת מנעולנים משתתפים בקורסים בנושאים כגון זיהוי מפתחות

ייצור מפתחות, התקנת מנעולים, איסוף מפתחות, מנעולים למגורים, מנעולים מסחריים, מנעולים לרכב, מנעולי גישה אלקטרונית, מערכות אבטחה לבניין ועסקים, מערכות מפתח ראשיות. , כספות ומנעולים מאובטחים כמו גם מנעולים בעלי אבטחה גבוהה. קורסי המנעולנים שלנו נועדו לעזור לכם להגיב למצבי חירום, לטפל במערכות הייטק ולשלוט בכישורי המפתח הנדרשים לקריירה בתחום המנעולנות, ומספקים לכם כלים אמיתיים ושיעורים מקוונים.

אבטחה

היא עסק משתלם, ומנעולנים מציעים כישורים מעשיים להגנה על בתים ועסקים. מנעולן יכול לעבוד לבד בסדנה שלו או כחלק מסוכנות ביטחון. מנעולנים ידועים גם בעבודה בשעות לא שגרתיות ובמתן שירותי חירום לאנשים הנעולים מבתים ומכוניות.

מנעולנים רבים מתמחים בעיצוב סוגים חדשים של מנעולים לאצולה וללקוחות אחרים בעלי פרופיל גבוה

כאשר בניית הטירות הסתבכה במאה ה -18, כמה מנעולנים התמחו בתיקונים ולא בבניית טירות. מנעולנים רבים עובדים כתיקונים של מנעולים תעשייתיים המשכפלים מפתחות לאנשים שרוצים יותר מפתחות ממה שזמינים לאחרים.

במאה ה -17 התקדמו המנעולנים ושיפרו את תפקוד הטירות. מנעולנים הצליחו לייצר מנעולים ומפתחות חזקים ומאובטחים עם התקדמות בתחום מתכת במאה ה -18.

באותה תקופה מנעולנים לא רק ייצרו מפתחות ומנעולים

אלא היו מנעולנים מיומנים שתיקנו כלי נשק וכלים, ייצרו ברגים ומחברים ועבדו עם מגוון חומרים. מנעולנים השתמשו בנפחים, בסדנים ובנפחים והיו ידועים בייצור מנעולים ומפתחות פשוטים.

כאשר האסתטיקה של הדירות השתפרה בין המאות ה -14 וה -17

הפכו המנעולנים לפועלי מתכת מיומנים והחלו לקשט מוצרים בדוגמאות משוכללות המתאימות לאצולה. מנעולנים הוזמנו לעצב טירות בעיצובים מורכבים ויפים לבני משפחת המלוכה. הם עיצבו טירות בהשראת מעילי הנשק והסמלים המלכותיים.

מנעולנות התפתחה לתעשייה המשלבת כישורים מסורתיים במנעולנות עם הבנה של מעגלים אלקטרוניים

כאשר מנעולי תעשייה זולים כבשו את שוק המנעולנים הרווחי הם נאלצו להתמקד בשני תחומים: עבודה כתיקונים למנעולים תעשייתיים, תיקון ציוד פגום והחלפת חלקים פגומים, הקמת מפעלים לשכפול מפתחות לאנשים שרצו יותר מפתחות לשימוש אישי ועבודה. לחברות אבטחה גדולות המתכננות ובונות כספות לבנקים ולממשלות. 

התקנת מפתחות, החלפת מפתחות אבודים במכוניות ובבתים, החלפת מפתחות בבית ובחנויות ושמירה על אבטחה הינם היבטים חשובים במקצוע, אך מנעולן מעורב גם בהתקנת מנעולים איכותיים ובעיצוב, יישום. וניהול מערכות ניהול מפתחות ומפתחות.

מנעולי מפתחות וייצור מנעולים

סיכות בטיחות וחלקים אחרים בארסנל המנעולן הופכים אותם לתוספת מעשית למערך מנעולים. כדי להיות מוסמך או רשום כמנעולן, על האדם לעבור בחינה המודדת ידע בעשר קטגוריות חובה, כולל קוד, ציוד מערכת, תחזוקת צילינדר, זיהוי מפתח ריק, שכפול מפתחות וטביעת מפתחות, טכניקות נעילה מקצועיות, שמירה על תפקודי מפתחות ותקנים בסיסיים ייצור מפתחות של ארונות, רהיטים ומנעולי תיבות דואר.

מנעולן חייב גם לרשום את הדלתות הנעולות המשמשות את הבניין, את עבודות ההחלפה והתיקון שנעשו ומידע רלוונטי אחר, כגון חיבור למערכות אבטחה והדרישה להזין קוד כאשר הדלת נעולה.