מנתח פלסטי מומלץ

לוס אנג'לס היא אולי הבירה הרוחנית של ניתוחים פלסטיים, אבל יש מהטובים בעולם. המרכז לכירורגיה פלסטית הוא המנתח הפלסטי המוסמך היחיד במחוז לוס אנג'לס, ובשנים האחרונות היה לנו העונג להכניס שני מנתחים מוכשרים לפרקטיקה שלנו. בחודשים האחרונים הקמנו קבוצה חדשה ומציעים ניתוחים קוסמטיים ושירותים למספר גדול של חולים מכל שכבות האוכלוסייה וברחבי הארץ.

פרבר כירורגיה פלסטית הוא מכון מוסמך של מועצה לטיפול בעור, התחדשות ובנייה מחדש בלודרדייל, באזור לודרדייל / מיאמי.

עם צוות מוסמך של יותר מ -1,000 מנתחים

פרבר כירורגיה פלסטית מציעה למטופלים דרך טבעית לחזק ולהצעיר את הגוף, הנפש והנפש. המנתחים הפלסטיים שלנו הם באמת האמנים הטובים ביותר בתחומם ומסוגלים להפוך את הגוף והעור בצורה כה ייחודית. הם לא רק יודעים להשיג את התוצאות הטובות ביותר בעזרת הזרקות וטכניקות קוסמטיות אחרות, אלא יש להם הכשרה מקיפה באסתטיקה. זה הופך אותה לאחד המנתחים המכובדים והמוערכים בעולם, לא רק בזכות מומחיותה בטיפול בעור ובניתוחים משחזרים, אלא גם ביופיים של מטופליה. מכיוון שגופה של כל אישה הוא ייחודי, למשל, המנתחים הפלסטיים הטובים ביותר לשיפור חזה עשויים להיות אלו שסגנון עבודתם תואם את המטרות האסתטיות ויכול להתאים טיפולים לכל סיטואציה ייחודית להשגת מטרות אלה.

כשאתה מחפש מנתח פלסטי

חפש מישהו שהפך לחבר דירקטוריון – מוסמך על ידי המועצה האמריקאית לכירורגיה פלסטית. בדוק גם שהספק שאתה שוקל הוא חבר באגודה האמריקאית לכירורגים פלסטיים אם אתה. המנתחים הפלסטיים שמכינים את הרשימה הקצרה שלך צריכים להיות מוסמכים על ידי האמריקאים לניתוחים פלסטיים מוסמכים על ידי הלוח או על ידי ABPS על הסיפון, אז תהיה מוכן למצוא את המנתח הפלסטי המתאים לך.

בחר מנתח מוסמך במועצה למנתחים פלסטיים ובעל ניסיון משמעותי בהליך שאתה שוקל, כגון חבר מועצה באגודה האמריקאית לכירורגים פלסטיים.

בחירת מועצה – מנתח פלסטי מוסמך והמועמד הנכון יכול לעזור לך בדרכך לאדם מאושר ובטוח יותר. זה יכול להיות הבנה טובה יותר של גופך, הבריאות והצרכים הרפואיים, וכן פיתוח ביטחון עצמי רב יותר.

זו אחת הסיבות לכך שאתה לא יכול לחפש באינטרנט את המונח "המנתח הפלסטי הטוב ביותר" ולבחור בתוצאה הטובה ביותר. אם אתה מבצע חיפוש בגוגל כדי למצוא את המנתחים הפלסטיים הטובים ביותר בסיאטל, יש עשרות אפשרויות.
למידע מורחב בתחום של מנתח פלסטי מומלץ מומלץ לגלוש לאתר plastic-surgeries.co.il

כדי להקל על השוואה בין מנתחים פלסטיים, הכניסו כמה רמזים לרשימת הבדיקה שתוכלו להשתמש בה בעת הראיון עם הרופא. כדי לעזור לכם למצוא את המנתחים הפלסטיים הטובים ביותר בניו יורק, הצוות שלנו ב- Kev's Best ערך רשימה משלנו בהתבסס על נקודות הדירוג ברשימה זו.

החל מניתוחים פלסטיים שבוצעו במיומנות וכלה בתוצאות שנראות טבעיות להפליא

ארבעת המנתחים המצטיינים הללו מוכנים לעזור. כדי לעזור לך לבחור מנתח פלסטי מוסמך בניו יורק, שוחחנו עם מומחים וחולים לשעבר שיודעים את היתרונות של הענף כדי לעזור לנו לבחור כמה מהמנתחים הפלסטיים הטובים ביותר בעיר וההליכים הטובים ביותר שלהם.

ד"ר גארת פישר מוסמך על ידי המועצה האמריקאית לכירורגיה פלסטית ונחשב לאחד המנתחים הפלסטיים הטובים ביותר בארה"ב

הוא פיתח גם את מחלקת המיקרו-כירורגיה של המרכז לכירורגיה פלסטית והיה חבר הנהלה באיגוד מנתחי הפלסטיק בעיר ניו יורק. הוא היה גם סופר וחבר הנהלה בכמה ארגונים כירורגיים פלסטיים גדולים ומייסד ויו"ר איגוד כירורגיה פלסטית בניו ג'רזי.

ד"ר פישר תמיד התחייב לחנך את הצרכנים לגבי ההליך והסיכונים והיתרונות של ניתוחים פלסטיים

הוא גם פיתח והפיק את "סדרת החולים המושכלים", סדרת DVD בה משתמשים מנתחים פלסטיים אחרים כדי ליידע את מטופליהם אודות הסיכונים והיתרונות של ניתוחים פלסטיים, כמו גם היתרונות והסיכונים של מיקרוכירורגיה.