מתי השתלות שיניים יהיו זולות יותר

בטח ראית את המודעות להשתלת עצם. השתלת עצם היא חומר המורכב בדרך כלל מקולגן שמוכנס לפגם בעצם כדי לעזור לאזור להחלים. ישנם מספר סוגים של שתלים, אשר כולם משתנים בכמה ניתן למלא את הפגם. השתלות עצם מגיעות בשניים עד ארבע צורות שונות (תלוי במקור ובטכניקת הייצור שלהן), והן מחזיקות מעמד בין מספר חודשים לכמה שנים. השתלת עצם משמשת למילוי חללים, תמיכה בשתלים, ייצוב שברי עצם לאחר טראומה, החלפת עצם שאבדה לגיל (אוסטאופורוזיס), או להגברת צפיפות העצם.

הסיבה שהאפשרויות היקרות הללו הפכו לפופולריות כל כך היא שהן נתפסות כדרך הטובה והבטוחה ביותר להשיג שתלי עצם (שתלים) ללסת. אז הם נרשמים בדרך כלל לטיפול בפציעה או במחלת עצמות. עם זאת, הבעיה עם השתלות עצם קונבנציונליות היא שהן יכולות לגרום לבעיות אחרות במקום. אלו כוללים; אי הצמדת שתל לעצם עצם לחוצה יתרה שתלים לא מחוברים וכשתפסיק את הטיפול, ייתכן שתחזור רק למה שהתחלת (שזה יהיה מה שהיה לך ללא השתל).

למה יכול מטופל לצפות כשהם הולכים לרופא עם תסמינים של ריח רע מהפה (הליטוזיס), חניכיים נפוחות ואובדן שיניים בשיניים? מה אם הסימן היחיד הנראה לעין הוא משהו לאורך קו החניכיים? מה אם צילום הרנטגן מראה שיש להם מילוי וזה היה הגורם להליטוזיס? מצאתי דרך הרבה יותר טובה לטפל במחלות חניכיים, התוצאה היא שיפור הנשימה, שיניים וחניכיים בריאות ופחות צורך בהשתלות עצם יקרות ומסוכנות. (הערה: אני תמיד אומר למטופלים שלי שאני לא רופא שיניים, אני מדריך של רופא שיניים!) אם עשית כל סוג של עבודת שיניים, ייתכן שמצאת שההליך כואב מאוד. בעזרת טכנולוגיה זו תוכלו לעבור את התהליך בצורה קלה יחסית ללא כאבים. אם אתה רוצה ללמוד עוד, התקשר למספר 831-467-9200.

השתלות עצם יהיו טיפול יקר ומסוכן לשיניים שלך. השתלת עצם משמשת למילוי חללים, תמיכה בשתלים, ייצוב עצמות לאחר טראומה והחלפת עצם שאבדה לגיל (אוסטאופורוזיס). החדשות הטובות הן שהטכנולוגיה הזו היא "לא מובן מאליו"! זוהי דרך בטוחה לקבל שיניים וחניכיים שיראו ויתפקדו טוב יותר ויהוו גורם לפחות, אם בכלל, ריח רע מהפה. התוצאות הן מיידיות ואי אפשר לקנות אותן. אתה יכול לבחור שעצמות הלסת שלך יהיו בריאות יותר מאי פעם, לא רק לתקן שן רעה שכבר נגועה; ולהפוך את שאר השיניים והחניכיים שלך לבריאים באותה מידה.

כך עושים שתל:

1. ראשית, אתה מורדם כדי שלא תרגיש את הכאב.

2. נקדח שתל קטן (בערך בגודל של בורג מכסה) לתוך עצם הלסת כדי ליצור מרווח להשתלה של השן.

3. האזור מסביב לשתל מנוקה כדי להפוך אותו לבריא יותר.

4. כמה שבועות לאחר מכן, בורג טיטניום זעיר מוכנס לתוך השתל כך שלשן שהוא תומך יהיה בית קבוע.

5. ניתן לגרום לשן להיראות רגילה כמו כל שן אחרת בפה שלך, כך שלא תדאג להיראות שונה מכולם.

כאשר יש לנו את ההליך, ניתן לבצע שתלים דנטליים כך שיתאימו בצורה מושלמת למקומם ויראו כמו שיניים אחרות. ניתן לעשות שתלים כדי לאטום לחלוטין את החניכיים (פריודונטלי) כך שכל רוק או מזון ימנעו לחלוטין דליפה לתוך הפה. השתלים כל כך מוצלחים, כי יותר מ-95 אחוז הם מחזיקים מעמד לכל החיים מבלי לגרום לבעיות בפה או בחניכיים.

למה אתה

 

פתרונות השתלת שיניים מוזלים, כמו All-on-4, עולים בממוצע כ-15,000 דולר ללסת, מה שהופך אותם לאחת מקשתות השתלות השיניים השלמות הזולות בארצות הברית. הם עשויים לעלות אלפי דולרים, אבל הם הבחירה הטובה ביותר בין הליכי החלפת שיניים אחרים מכיוון שהם יכולים להימשך זמן רב, או אפילו לכל החיים.

יש לנו רופאי שיניים מומחים שיכולים לחנך מטופלים בעניין זה

אחד ממנתחי הלסת שלנו ידריך אותך באפשרויות החלפת שיניים; אם השתלת שיניים מתאימה לך, נוכל לדון כמה יעלה הטיפול שלך. במדריך זה, יש לנו כמה טיפים שיעזרו לך להפחית את עלויות רפואת השיניים שלך, לא רק שתלים. אלה כוללים את מספר השתלים הדרושים, הצורך בהסרת שיניים או השתלות עצם, ביטוח השיניים שלך וסוג חומר ההרגעה שתבחר.

ודא שרופא השיניים שלך ביצע הליכי טיפול שונים עבור מטופלים אחרים, כולל שתלים חד-שיניים ורב-שיניים באמצעות All-on-4 (r) וכו' שתי שיניים או שאתה זקוק לשיקום פה מלא.

לאחר 3-6 חודשים

כאשר השתלים מתמזגים עם עצם טבעית, רופא השיניים ייקח רשמים חדשים מחלל הפה שלך ויכין סט שיניים סופי, חזק וקבוע יותר, המותאם להתאמה מושלמת. רופא השיניים ממליץ לרוב על סוג זה של פתרון להשתלה כאשר למטופל חסרות מספר שיניים רצופות. אם חסרה לך שן אחת, המנתח שלך יכול להחדיר שתל בודד במקומה. במקרים מסוימים, ייתכן שלא יהיה צורך בשתלים נפרדים אם השיניים צמודות זו לזו.

גשרים דנטליים ותותבות נשלפות הם החלופות העיקריות לשתלים המשמשים להחלפת שיניים חסרות או עקירות

התקנת שתלי All-on-4 (r) חוסכת זמן וכסף על ידי החלפת השיקום בגשר קבוע קבוע, ומבטלת את הצורך בניתוח השתלות שיניים נרחב. טיפול שיניים ליום אחד עם שתלי All-on-4 (r) הוא תכנית טיפול למטופלים שאינם מעוניינים להשתמש בתותבות לריפוי שיניים פגועות, פקקים שבורים, פגמים בשיניים, גשרים שבורים ושיניים חסרות. התוכנית מכסה 50% מעלות השתלות שיניים, שיניים תותבות, גשרים והליכי שיקום שיניים אחרים. חסרונות של ביטוח שיניים. ביטוח שיניים יכול להיות יקר, במיוחד עבור המשפחה האמריקאית הממוצעת.

חשוב לציין שלא כל משרדי השיניים מציעים תוכנית תשלום עבור שתלים

גם אם אתה זכאי ל-Medicaid או Medicare, סביר להניח שתוכניות אלה לא יכסו טיפולי שיניים, במיוחד שירותי שיקום בסיסיים כגון שתלים. לדוגמה, מטופלים שאיבדו מסת עצם הלסת עשויים לדרוש השתלת עצם, מה שיכול להוסיף לעלות.

יש שיטענו במקרה של אובדן שיניים עקב תאונה שזה לא הליך קוסמטי

אלא הכרח, אבל יש הליכים אחרים שהם זולים יותר וניתן להשתמש בהם עם סוף דומה אבל אולי פחות יעיל תוצאות. אם החלטתם לבצע שתל, ישנן מספר אפשרויות שיוזלו בהרבה. אם ביטוח השיניים שלך אינו מכסה שתלים ואין לך זמן או הזדמנות להחליף ספק, יש דרכים אחרות שתוכל להרשות לעצמך הליך זה.

כרטיס אשראי רפואי זה מגיע עם מגוון תוכניות כדי לסייע בכיסוי עלויות המוסד. במקרים מסוימים, אנשים יכולים לקבל שתלים בחינם דרך ארגון זה.

בשל ההכשרה המיוחדת הנדרשת להשלמת הניתוח

רופאי שיניים גובים בדרך כלל עמלות גבוהות יותר משירותים אחרים. בהחלפת שתיים עד ארבע שיניים בשתלים איכותיים, עלות התהליך יכולה לנוע בין 6,000 ל-10,000 דולר ארה"ב. עלות השתל כולו עשויה להיות תלויה במצב השיניים הספציפי שלך.
למידע בתחום של השתלת שיניים מחירון ומתי השתלות שיניים יהיו זולות יותר נא לבדוק ב- dental-clinics.co.il

על פי מחקר עלויות של המכון למדיניות בריאות של איגוד השיניים האמריקאי

העלות הכוללת של ההשתלה, החיזוק, הכתר ושאר ההליכים הנדרשים נעה בין 3,100 ל-5,800 דולר. אם אתה מחליף יותר משן אחת והשיניים האלה נמצאות אחת ליד השנייה, יש לך יותר אפשרויות השתלה ולכן יותר אפשרויות מחיר. לשם השוואה, השתלות מרובות שיניים יכולות לעלות בין 1,500 דולר למעל 50,000 דולר.
למידע מורחב בנושא של מתי השתלות שיניים יהיו זולות יותר והשתלות שיניים ממוחשבות יש להעיף מבט ב- dental-clinics.co.il

כאשר תתחילו לחקור את המחיר של השתלות שיניים

תגלו מהר שהעלות של השתלת שיניים בודדת עשויה להיות בין 1,500 ל-6,000 דולר ארה"ב. עם זאת, המחיר הלאומי הממוצע של סט שלם של שתלים בארצות הברית הוא 34,000 דולר. בארצות הברית, העלות של השתלות שיניים לכל שן (כולל תמיכה וכתרים) נעה בממוצע בין 3,500 ל-4,000 דולר ארה"ב. לוין מעריך שהעלות הכוללת של שן מתחילתה ועד סופה היא בדרך כלל בין 3,000 ל-4,500 דולר, ואנשים שזקוקים לפה של שתלים מחפשים מחיר סופי של בין 60 ל-90,000 דולר.

באופן דומה

רופאי שיניים שרק מתחילים לספק שתלים עשויים להיות זולים יותר. עבור רופאי שיניים שמספקים לכם "שתלים דנטליים בזול" ומנהלים עסק רווחי, זה אומר שהם נוטים יותר לקנות שתלים דנטליים מיצרנים המייצרים מוצרים "זולים" או זולים. כדי שיצרני השתלים יספקו מוצרים בעלות נמוכה, עליהם גם להפחית את עלויות הייצור. עם זאת, אם אתה משתמש בחומרים זולים להשתלת שיניים ומעבדות שיניים זולות, ייתכן שלא תוכל להשיג זאת, ולכן רופא השיניים יכול לספק לך מחירי שירותי השתלות שיניים נמוכים מאוד.

עלויות עבודה נמוכות יותר אינן הסיבה היחידה לכך שהמיסים נוטים להיות נמוכים יותר הודות לשירותי תיירות שיניים

רופאי שיניים רבים, במיוחד באזורים אמידים, גובים מחירים גבוהים יותר עבור השירותים שלהם, כי הם חושבים שהם יכולים לצאת מזה. מרפאות שיניים הן דרך טובה לגשת להשתלות שיניים זולות ולשירותי שיניים אחרים בארצות הברית, אך מובן שהן פופולריות בקרב אנשים שאינם יכולים להרשות לעצמם טיפול שיניים.

זה חל לא רק על עלויות רופא השיניים

אלא גם על אנשי מקצוע אחרים העובדים עם רופא השיניים במקרה שלך. אתה צריך לדעת, בנוסף לרופא השיניים, המנתח שלו, עוזריו ושינאים צריכים לעבוד על שתלים לחלל הפה שלך. פעולת ההשתלה יכולה להתבצע על ידי רופא חניכיים, רופא שיניים או רופא שיניים בעל הכשרה מתקדמת בתחום ההשתלות.

המחיר כולל הליכים כגון יצירת חיזוק מותאם אישית שיכול לקבע ישירות את השתל למקומו

כובע השתלת שיניים המשמש לחיבור הקישור לתיקון הלסת וכתר שתל. למרות שהעלות משתנה בהתאם לשיטת הטיפול ולמספר השיניים הנדרש לכל מטופל, Affordable Smiles מציעה השתלות שיניים החל מ-$999 לכל שן, כמו גם תמיכה וכתרים.

אפשרות זולה יותר

היא תותבת הנתמכת בשתל, שבה שתי קשתות מלאות של שיניים מלאכותיות מחליפות את השיניים העליונות והתחתונות הטבעיות (לאחר הסרת השיניים הנותרות), בדיוק כפי שעושות תותבות לא נתמכות. שניים מלפנים נמצאים בכיוון הצירי והשניים האחרים נמצאים בקצוות מנוגדים, ויוצרים את האות "C". שתלי All-on-4 מאפשרים לרופאי שיניים להציב כתרים של עד 12 שיניים, מה שמשפר משמעותית את יכולת הלעיסה של המטופלים. הם חלופה לתותבות שניתן להסיר מהפה.