שירותי נוטריון ואפוסטיל

הבעיה הגדולה ביותר שיש לרוב האנשים בכל מה שקשור לשירותי נוטריון היא שזה יכול להיות די קשה להסתובב כל כך הרבה שאתה יכול לעשות את העבודה שלך. וושינגטון הבירה היא מקום עמוס מאוד, וכולם זקוקים לשירותי נוטריון בשלב כלשהו. נוטריונים יוזמים חיים בעיקר בוושינגטון הבירה, מכיוון שהם חייבים לחיות עם העובדה שהם לא יכולים לגור שם בלי ללכת לנוטריון. שירותי נוטריון ואפוסטיל כדרך לספק הכנסה נוספת לעצמך ולבני משפחתך.

אפוסטיל הוא אישור המצורף למסמך משפטי לאימות ואישור האותנטיות של המסמך. אפוסטיל הם תעודות שלעתים קרובות מצורפים למסמכים על ידי גורמי הממשלה האחראים לפני אישורם.

מסמך הסמכת אפוסטיל שהונפק על ידי שר החוץ בניו יורק

הוא פקסימיליה מודפסת בלייזר של חתימת נוטריון על מסמך משפטי. הוא מאשר ומאשר כי חתימתו של החותם, מאושרת על ידי נוטריונים ופקידים, תקפה ובעלת מעמד טוב עם ממשלת המדינה. אישורי ההסמכה של אפוסטיל מכילים את השם, תאריך הלידה, כתובת, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני ומידע אישי אחר.

במקרים בהם מדינת הכוונות איננה צד לאמנת האג

אנו עשויים לסייע בהכשרת מסמכים בתחומי שיפוט רלוונטיים, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ומדינות אחרות. על ידי הכנת הליך מקובל, רשויות זרות יכולות לספק את המסמך באישור של 100%. השלב הראשון בתהליך זה הוא קבלת מכתב אישור חתום, הושלם ומתוארך מצד שלישי, כך שתוכל לקבל תעודת נישואין מוסמכת מטעמנו. אם המסמך כבר אושר על ידי נוטריון, ניתן לבצע אישור נוטריוני בכל עת ונבדוק שהדבר נעשה כהלכה.

אישור הנוטריון נבדק לאחר מכן על ידי גורמי המחוז והמדינה ואז מאושר על ידי משרד החוץ. לאחר בדיקת כרטיס החתימה של הנוטריונים ואימות החתימות, המשרד המחוזי בוחן את המסמכים.

לאנשים בחו"ל הזקוקים למסמכים נוטריוניים ומאושרים

אתה יכול לקבל אישור נוטריוני או אישור על ידי סוכן מורשה אם אתה גר מחוץ למדינה. לצורך אימות נוסף, השירות עשוי לכלול עותק של תעודת האותנטיות של הנוטריון עבור ארצות הברית או משרד החוץ. שירות זה כולל את תעודת ההעתקה של הנוטריון, המאפשרת לעבד את ההסמכה במעורבות הקהילה הבינלאומית.

יהיה עליכם לשלוח מכתב לדוגמא ולציין את השם שיאפשר לכם לחתום על המכתב מול הנוטריון

אתה יכול לקבל את המיקום הרצוי שלך במנהטן נוטריוני או לבנות באזור אחר. אם תעשה זאת באזור מגוריך, יהיה עליך להתייעץ עם המכתב הנוטריוני בדואר אלקטרוני לפני שליחתו, ונוטריון בקרבת מקום שיעשה זאת עבורך. הרבה מזה נעשה לא בסדר, אבל אתה יכול לעשות את זה במקומות על פי בחירתך, כמו מנהטן, כדי לגרום לזה לקרות.

אם המסמך שאתה מגיש מאושר על ידי נוטריון וחייב להיות מונפק על ידי ממשלת מחוז קולומביה או כל רשות אחרת, אנא שלח מידע זה. על רוב המסמכים לחתום על ידי ראש מורשה של הסוכנות הממשלתית DC או על ידי הנוטריונים של DC.

מכיוון שאישור המסמכים חייב להיות מאושר על ידי מזכיר המדינה, כל העבודה הנוטריונית חייבת לעמוד בכל הסטנדרטים שלו.

פקיד המחוז המוסמך חייב להיות נוטריון המוסמך במחוז שאינו מחוז ניו יורק

השלב השני הוא הגשת המסמך למחוז שבו מוסמכים הנוטריונים ולאשר את חתימת הציבור, אשר עליו להיות מאושר על ידי פקיד המחוז באותו מחוז, ואז על ידי מזכיר המדינה בכל מחוז ב. שהנוטריון אינו מוסמך.

אם נוטריון רשום לאישור מסמך, לא ניתן לאשר את המסמך עד שהוא אושר על ידי הציבור. את הבקשה להסמכה יש להגיש למזכיר המדינה בכל מחוז בו נוטריונים מוסמכים, ולפקיד המחוזי באותו מחוז, כמו גם לפקיד המחוז.

במקום אפוסטיל אחד

מסמך זקוק למספר אישורים, כולל פקיד המחוז, מזכיר המדינה ופקיד המחוז בכל מחוז. השלב השלישי בתהליך זה הוא אישור המסמך על ידי פקיד מחוזי או פקיד מדינה או על ידי נוטריון. כל מסמך המוגש לאפוסטיל חייב להיות מאושר על ידי פקיד מחוזי ופקיד מדינה.

על הנוטריון להיות מסוגל לתקשר ישירות עם החותם או באמצעות מתרגם

הערה: ברוב המקרים, האדם הנוטריוני עם תעודת זהות תקפה לתמונה חייב להיות נוכח ולחתום בפני הנוטריון. נוטריונים חייבים להיות מסוגלים לקבוע כי לא ניתן לאשר לאדם עם דמנציה או אלצהיימר.