תיקון שיניים תותבות בראשון לציון מחיר

הקדמה: מהי שיניים תותבות, מדוע כדאי לשקול להשיג אחת, סוגי שיניים תותבות וכמה הן עולות?

תותבת היא מכשיר דנטלי נשלף המחליף שיניים חסרות, או מספק תמיכה לשיניים שחוקות. זוהי חלופה להשתלת שיניים וגשרים.

שיניים תותבות עשויות מאקריליק, מתכת או שילוב של שניהם. ניתן לעצב תותבות אקריליות כך שיתאימו לצורת הפה והחניכיים. תותבות מתכת עמידות יותר אך עלולות לגרום לאי נוחות אם הן אינן מתאימות כראוי.

שיניים תותבות הן מכשיר תותב המשמש להחלפת שיניים חסרות, או לתמיכה בגשר. ניתן ליצור שיניים תותבות בהתאמה אישית לפיו ולנשיכה של המטופל. הם עשויים אקריליק, מתכת, או שילוב של שניהם.

הם מסווגים בדרך כלל לארבעה סוגים: תותבות מלאות, תותבות חלקיות, תותבות נתמכות שתל ותותבות מושתלות.

העלות של סט שלם של שיניים תותבות היא כ-$3200-$4000 USD עבור סט עליון ותחתון. העלות עבור תותבת חלקית היא בערך 1000-2000 דולר עבור סט עליון או תחתון.

הקדמה: מהם השתלות שיניים?

שתלים דנטליים הם אפשרות פופולרית לשיקום שיניים עבור מטופלים שאיבדו שיניים. הם נועדו להחליף שיניים חסרות ולשמש כעוגן לשיניים מלאכותיות.

שתל דנטלי עשוי מטיטניום, מתכת התואמת ביולוגית לגוף האדם. טיטניום הוא גם חזק ועמיד, מה שאומר שהוא יכול לעמוד בכוחות הלעיסה ולמנוע הידרדרות העצם.

השתל מונח בניתוח לתוך עצם הלסת, שם הוא מתמזג עם העצם, ומספק בסיס יציב להחלפת שיניים או תותבות.

השתלת שיניים היא אפשרות מצוינת ועמידה להחלפת שיניים חסרות. הם מחליפים את שורשי השיניים ומספקים בסיס יציב להחלפת שיניים. ניתן להשתמש בשתלים דנטליים כדי להחליף שן אחת, או מספר שיניים, בהתאם לצרכים שלך.

כיצד לטפל נכון בתותבת החדשה שלך בשבועות הראשונים

שיניים תותבות הן אופציה מצוינת למי שאיבדו את השיניים בגלל גיל, פציעה או מחלה. שיניים תותבות יכולות לשפר את איכות החיים על ידי שיקום התפקוד והמראה.

עם זאת, שיניים תותבות אינן פתרון מושלם. הם מגיעים עם מספר סיכונים כולל התאמה לקויה ואי נוחות. זה יכול להוביל לעלייה בבעיות שיניים כמו מחלות חניכיים, עששת וסרטן הפה.

על מנת להימנע מסיכונים אלו, חשוב כי חובשי שיניים תותבות יטפלו בתותבות כראוי בשבועות הראשונים לשימוש.

שיניים תותבות, עבור אנשים מסוימים, הן הצלת חיים. מי שאיבדו שיניים בגלל מחלה או פציעה או כתוצאה מהזדקנות יכולים למצוא הקלה בתותבות.

עם זאת, לא כל התותבות נוצרות שוות. יש הרבה סוגים וסגנונות לבחירה, והם יכולים להיות יקרים. לדוגמה, שיניים תותבות עם קשת מלאה יכולות לעלות בין $1,000 ל-$2,000 לסט.

למזלם של מי שמחפש אפשרות משתלמת יותר יש את התותבת החלקית שנעה בין 350 ל-450 דולר לסט בממוצע.

מלבד הפרש המחיר ישנם הבדלים נוספים בין תותבות מלאות לחלקיות שכדאי לדעת עליהם לפני קבלת ההחלטה הסופית.
עבור עוד מידע בנושא של תיקון שיניים תותבות בראשון לציון מחיר נא לבדוק כאן: totavotlior.co.il

לדוגמה:

שיניים תותבות חלקיות:

-הֵם

באיזו תדירות עליך להחליף או לנקות את התותבות שלך כדי להגן מפני חיידקים

שיניים תותבות הן דרך מצוינת להחליף את השיניים הטבעיות שלך. הם נותנים לך את היכולת ללעוס ולדבר כמו שצריך. אבל שיניים תותבות יכולות להיות גם מקור לבעיות בריאותיות אם לא מטפלים בהן כראוי.

יש לנקות ולהחליף שיניים תותבות כל חצי שנה לערך, בהתאם לאיכות החומר התותבות. את היקרים יותר צריך להחליף בתדירות נמוכה יותר כי הם עמידים יותר ואינם מתלכלכים כמו הזולים יותר.

שיניים תותבות הן סוג של מכשיר דנטלי נשלף המשמש להחלפת שיניים חסרות ותמיכה ברקמת החניכיים. שיניים תותבות מגיעות בשני סוגים: תותבות שלמות, המכסות את כל קשת השיניים, ותותבות חלקיות, המכסות רק חלק מהשיניים.

שיניים תותבות עשויות מחומרים אקריליים או מתכתיים עם בסיס פלסטיק המיועד להתאים על החניכיים שלך. התותבת תוחזק במקומה על ידי סוגרים או כוסות יניקה על הבסיס המתחברות לחניכיים שלך.

חשוב לדעת באיזו תדירות עליך להחליף או לנקות את התותבת שלך מכיוון שהיא יכולה לסייע בהגנה מפני חיידקים וחיידקים אחרים שעלולים לגרום למחלות.