איך עוברים פסיכומטרי הכי קל

1. היו מוכנים לענות על שאלות

פסיכומטרי הוא תחום שמודד תכונות פסיכולוגיות של אדם. מבחנים אלו משמשים בתהליך הגיוס כדי למצוא את העובדים הטובים ביותר עבור החברה.

למבחנים הללו יש גרסאות רבות ולכל אחד יש סט שאלות משלו. זה יכול להיות קשה להתכונן לכל סוגי השאלות, אבל חשוב לדעת מה עשוי להישאל בכל מבחן נתון.

מאמר זה יעזור לך להבין כיצד לעבור פסיכומטרי בקלות על ידי הכנה לסוגי השאלות השונים שעלולים לעלות במבחן שלך.

מבחן פסיכומטרי משמש לעתים קרובות למדידת אישיותו, מנת האינטליגנציה (IQ) וכישרונו של האדם. המבחן מבוצע בדרך כלל על ידי פסיכולוג או איש מקצוע מוסמך אחר.

הדרך הקלה ביותר לעבור מבחן פסיכומטרי היא להיות מוכנים לשאלות ולתשובות.

יסודות הבחינה בפסיכומטרי

הבחינה הפסיכומטרית היא מבחן לאישיותך, האינטליגנציה והיציבות הרגשית שלך. הבחינה מורכבת ממספר משימות שנועדו למדוד היבטים כמו חשיבה מילולית, יכולת מספרית, חשיבה מרחבית וחשיבה מופשטת.

מאמר זה ייתן לך את היסודות של הבחינה הפסיכומטרית. זה יחולק לחלקים על מה שאתה צריך לדעת לפני שניגשים לבחינה, למה לצפות במהלך המבחן וכיצד לעבור אותו בקלות.

בחינה פסיכומטרית היא מבחן המשמש למדידת האינטליגנציה, האישיות או הבריאות הנפשית של האדם. זה עוזר לקבוע אם האדם מתאים לעבודה מסוימת או לא. הבחינה הפסיכומטרית מורכבת לרוב מסדרה של שאלונים, משימות ומבחנים אשר נועדו למדוד היבטים שונים של התנהגות אנושית ויכולות קוגניטיביות.

3. דע מה אתה הולך להגיד הלאה

מבחן פסיכומטרי הוא סדרה של שאלות שנועדו למדוד תכונות אישיות אנושיות. מבחנים אלו משמשים לעתים קרובות במקום העבודה כדי לעזור לחברות למצוא את המועמד המתאים לעבודה. אם אתה רוצה להצליח במבחן הפסיכומטרי שלך, יש שלושה דברים שאתה צריך לדעת:

1) דע מה אתה הולך להגיד אחר כך

2) ככל שהתשובות שלך מדויקות יותר, כך טוב יותר
למידע נוסף בתחום של התאמות לפסיכומטרי ואיך עוברים פסיכומטרי הכי קל כדאי לגשת לאתר mtml.co.il

3) אתה לא חייב להיות מושלם.

הדרך הטובה ביותר לעבור פסיכומטרי היא לדעת מה אתה הולך להגיד אחר כך.

זה יהיה לך קל יותר כי תהיה לך תוכנית ואסטרטגיה.

ניתן גם להכין את התשובות מראש ולעשות עליהן חזרות.

זה יעזור לך להישאר רגוע בעת תשובות לשאלות.

4. השתמש בטכניקות מנמוניק

פסיכומטרי הוא סוג של מבחן שמודד אינטליגנציה ואישיות. מבחנים אלה משמשים בתהליך הגיוס כדי לקבוע אם אתה מתאים לתרבות החברה.

הדרך הטובה ביותר להתכונן לבדיקות אלו היא באמצעות טכניקות מנמוניות.

זה יעזור לך לזכור מידע טוב יותר, מה שיכול להוביל לציונים גבוהים יותר במבחנים פסיכומטריים. ישנן טכניקות שונות שניתן להשתמש בהן, אך אחת הפופולריות שבהן היא השיטה של טכניקת הלוקים. טכניקה זו כוללת הדמיה של סביבה ולאחר מכן הצבת פריטים מהרשימה שלך בנקודות שונות בסביבה זו.

ישנן כמה טכניקות מנמוניות שניתן להשתמש בהן כדי לשנן רשימות של מילים. אחד הפשוטים ביותר הוא ליצור סיפור עם כל מילה כמשפט. לדוגמה, אם אתה רוצה לזכור את צבעי הקשת, אתה יכול ליצור סיפור על מישהו שרואה צבעים סביבם ואז חייב לזכור אותם לפי הסדר.

טכניקה נוספת היא שימוש בחרוזים או ראשי תיבות. לדוגמה, אם אתה רוצה לזכור כמה כוכבי לכת יש במערכת השמש שלנו, אתה יכול להשתמש ב"אמא המשכילה מאוד הגישה לנו תשע פיצות" (מרקורי, נוגה, כדור הארץ, מאדים…).