ספות נפתחות – איך לבחור ומה ההבדלים

ספות נפתחות 

ספות נפתחות הן סוג של רהיטים שיכולים לשמש ליותר ממטרה אחת. הסיבה לכך היא שהם משלבים את התכונות של ספה ומיטה. ישנם סוגים רבים של ספות נפתחות, כאשר חלקם פופולריים יותר מאחרים.

ספה נפתחת היא לא רק ספה רגילה ששונתה לכמה מאפיינים דמויי מיטה. זה עשוי בצורה כזו שניתן להמיר אותו לשניים או שלושה חלקים ולאחר מכן לסדר מחדש לפי הצורך. הפופולריים שבהם הם אלו שניתן להמיר לשני חלקים: אחד לישיבה והשני לשינה.

ספה נפתחת היא סוג של ספה שניתן להפוך למיטה. זה יכול לשמש גם כספה או כמיטה נוספת לאורחים.

ישנם שני סוגים עיקריים של ספות נפתחות:

– ספות חלקיות: אלה מורכבות משני חלקים או יותר, אותם ניתן לפרק כדי להפוך למיטות. החלקים נשארים במקומם כאשר הספה מומרת חזרה לצורתה המקורית.

– ספות מיטה: אלה מורכבות ממקשה אחת והן מתקפלות כדי להפוך למיטה. המיטה המתקפלת מאוחסנת במשענות היד ומוסתרת מתחת לכריות המושב כאשר היא אינה משמשת כמיטה.

הסוג שתבחר יהיה תלוי בצרכים, בהעדפות ובתקציב שלך.

הקדמה: מהי ספה נפתחת?

ספות הן אחד הרהיטים הנפוצים ביותר בבית. הם משמשים לכל דבר, מרגיעה ועד לאירוח אורחים. אבל לא כל הספות נוצרות שוות. חלק מהספות ניתנות לקיפול לצורה קטנה יותר, מה שהופך אותן למושלמות עבור אנשים שגרים בחללים קטנים או שיש להם שטח אחסון מוגבל.

כדאי להתחיל מלבחון תחילה את הסוגים השונים של ספות מתקפלות בשוק וכיצד הן נבדלות זו מזו. ישנם שלושה סוגים עיקריים:

-חיסכון במקום: אלה מתקפלים כדי לתפוס פחות מקום כאשר אינם בשימוש

-טרנספורמציה: ניתן להפוך אותם מספה למיטה או להיפך

-קונבנציונלי: אלה אינם מתקפלים אלא בעלי שימושים מרובים

ספה מתקפלת היא ספה הניתנת לקיפול למיטה. היא יכולה לשמש כמיטה נוספת לאורחים או לילדים, או כספה שניתן להפוך למיטה כשצריך.

ישנם הבדלים רבים בין הספות הללו. הראשון הוא גודל הספה עצמה. לא מדובר רק בגודל הספה, אלא גם בגובה שלה ובכמה מקום היא תופסת בחדר שלכם. ההבדל השני הוא כמה קל לקפל ולפרוק את הספה. לחלק מהדגמים יש מנופים שאתה לוחץ עליהם כדי לקפל ולפרוש אותם, בעוד שאחרים דורשים יותר עבודה כמו הרמתם והחזרתם חזרה כדי להפוך אותם שטוחים מספיק לשינה.

ההבדל השלישי הוא האם הם מגיעים עם מזרון או לא;

 

מה לבדוק בעת קניית ספה נפתחת

ספה נפתחת היא סוג של ספה שניתן להפוך למיטה. הם מורכבים מרהיט גדול שיש לו את היכולת להתקפל לשניים כדי להפוך למיטה.

ישנן תכונות רבות שאתה צריך לחפש בעת קניות עבור ספה נפתחת. הדבר החשוב ביותר הוא גודל וצורת הרהיט, כמו גם גובהו. הגובה חשוב כי הוא יקבע אם תצטרכו לרכוש מזרון נוסף או קפיצים למיטה שלכם. בנוסף, מגבלת המשקל והעמידות הם גם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון לפני ביצוע הרכישה.

ספות נפתחות הן השקעה מצוינת לאדם שאוהב לשנות את מרחב המחיה שלו בהתאם לצרכיו. הם מושלמים עבור חדרי מגורים קטנים, דירות, וכל חלל אחר הדורש ספה רב-תכליתית.

ספה נפתחת יכולה לשמש כספה במהלך היום וכמיטה בלילה. אתה יכול להמיר אותו למיטה נוספת או למיטת אורחים כשיש לך אורחים. זה גם מאוד נוח אם יש לך ילדים כי הם לא יצטרכו לחלוק את אותו חדר שינה עם אחיהם יותר.

כשאתה קונה ספות נפתחות באינטרנט בהודו, יש כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון – גודל החדר שלך, סוג החומר של החדר שלך והאם הוא יכנס או לא יכנס דרך הדלתות וגרמי המדרגות שלך.