שאיבת הצפות מים

משאבות ביוב הן פתרון נפוץ לשיטפונות הנגרמים כתוצאה מעליית מי תהום וגשם כבד. סערה היא כשאתה סומך על משאבת אגן שתנקז מים מהמרתף אל יסוד הבית.

אם אתה נמצא באזור מועד לשיטפון ולא רוצה לדאוג מה עלול לקרות אם משאבת האגן שלך תיכשל

עליך לקבל משאבת מים במרתף כשמורת חירום. משאבות יכולות להוציא מים מהמרתף לפני שהם הופכים לבעיה, ואף להסיר מים מהבית, ובכך לסייע במניעת צמיחת עובש במרתף, ומניעת שיטפונות ונזקי מים. עיין במגוון המשאבות הצוללות שלנו כדי למצוא את הפיתרון המושלם אם אתה מתמודד עם בית מוצף.

תלוי בגודל בור הביוב

אתה יכול להתקין כמה משאבות טבולות בבית שלך. אם אתה רוצה משאבה מפוארת שאינה דורשת צורת בור, אתה יכול לנסות משאבת יניקה תחתונה. זוהי משאבה המותאמת עם בסיס אשר ניתן להניח במרתף לשאיבת מים מרצפת הבית כלפי מעלה, שם היא נשאבת דרך התקרה ולרצפה ואז דרך הדלתות הקדמיות והאחוריות כלפי מעלה.

משאבה זו יכולה לשמש גם כמשאבת אבק

מכיוון שהיא ניידת לשיקום מרתפים מוצפים. משאבות מים משמשות בעיקר למניעת נזקי מים ושיטפונות, אך יכולות לשמש גם למטרות אחרות, כגון הוצאת מים משירותים שוצפים, מכונות כביסה תקועות ובעיות אחרות באספקת מים.

אם אתה קורא מדריך זה, אתה בטח מכיר מישהו שהיה לו מרתף מוצף או שהיה לו מים במרתף במשך זמן רב וזקוק לפיתרון לשאיבת המים. אם זה קורה לך כאן, ברצוננו לתת ללקוחות ולקוראים שלנו כמה טיפים כיצד לשאוב מים לאחר שיטפון במרתף.

אם אתה נמצא במבוכה וזקוק למשאבה ואינך שם את היד שלך

תוכל להשתמש במשאבת בריכה אם יש לך בריכת מי תהום. שימוש במשאבה בקומת הקרקע היא אולי לא הדרך המהירה ביותר לשאוב את המרתף, אך אם יש מצב חירום, המתינו למשאבה או התקנו אותה על הרצפה או במרחב הזחילה שלכם כך שהיא תשאוב מים מבלי לשכור עוד לשאוב או לקנות במהירות. אם יש לכם את הבריכה או את צינור הבריכה, ניתן להשתמש במשאבה מסוג זה לשאיבת המרתף.

אתה מפעיל את המשאבה כאשר המים מגיעים לערך מסוים באמצעות מתג צף, וכשהם יורדים מתחת לערך זה, הם נשאבים החוצה. המים חייבים להיות לפחות 1/4 אינץ 'מתחת לרמה להפעלה וטעינה.

אם הסמן לא מכסה את המים שוב, שאב שתי מטר עד מים והמתן מספר דקות, וזכור לסמן נקודה חדשה כדי לוודא שאתה לא מפמפם ויוצא מהמים מהר מדי.

אם אתם מתמודדים באופן קבוע עם הצפות במרתף ואתם צריכים לשאוב מים רבים מאוד מהר

היא בחירה טובה. אתה יכול לשלם לחברת שאיבות מים בכדי לשאוב את המים, אך במקרה של שיטפון נרחב, ייתכן שהחברה לא תגיע למרתף שלך במשך כמה ימים ותרצה להמתין עד שייזרע במלואו. אנשים רבים יתחילו לשאוב מים אחרי הסערה גם כשהיא נגמרה, לכן חשוב שתוציא אותם בהקדם האפשרי.

כאשר מי השיטפונות כבר אינם מכסים את הקרקע, ניתן לשאוב את המרתף המוצף החוצה. עם זאת, אם מי השיטפון משאירים את החצר או את יסוד ביתכם עומדים, או אם אתם זקוקים לשאיבת הצפה במרתף, יתכן שלא תוכלו לשאוב ביעילות מכיוון שהם משאירים מים בחצר ובבסיס הבית.

משאבת הבור הזו כוללת עיצוב נייד חיסכון באנרגיה שיכול לעבוד במשך שעות אם ברצונך לשאוב מים עד 30 מטר

גלון אחד לשעה אומר לך כמה מים עוברים על ידי המשאבה וכמה מהר הם נעים. ברגע שמפלס המים ירד לכמה סנטימטרים, ניתן למקם את המשאבה בחלק התחתון של המרתף כדי להסיר מים. לאחר הוצאת מים, תוכלו להניח את המשאבה בראש המרתף והיא תסיר את כל המים ממנה תוך מספר דקות.

אם יש לך נקודת שפל מועדת לשיטפון בחצר שלך, הכנס צינור למשאבת הבור ותקע את הקצה השני לאזור המוצף. ייתכן שיידרש שואב אבק רטוב או יבש כדי להסיר בריכות מים קטנות שלא יצאו דרך הביצה או המשאבות.