צוף מפרחי בר

בשנת 2014/15, תערובת הקשת השנתית של ריג'י טיילור, המובילה בשוק בבריטניה, הכילה 14 מינים חד-שנתיים מקומיים ולא-ילידים ונשתלה על למעלה מ -100 דונם של כרי דשא עירוניים. תערובת פרחי הבר של אבקת הצוף השנתית המיוחדת שנמכרה על ידי זרעי אמורסגייט הכילה 23 מינים מקומיים בשש השנים האחרונות והשתנתה (בערך פרח הבר הוא זמן רב יליד האיים הבריטיים, ומערבב ייצור צוף ורקם אבקני בחומציות האדמה, השתן, חימר, כבד וקליל.

עם הזמן מינים מסוימים התפתחו ואחרים לא, ובאיזון זה פרחי בר התפתחו כדי לתמוך במאביקים שלהם. צמחים שמקורם בפרחי בר אינם מושכים דבורים, פרפרים ומאביקים אחרים, אבל חיות בר.

הנה רשימה של פרחי בר המושכים דבורים

פרפרים, יונקי דבש ומאביקים אחרים וחרקים מועילים. צמחים מקומיים ופרחי בר מסתגלים לתנאי האקלים של המדינה ומסתגלים לחי הטבע המקומי מבלי להפריע לאיזון זה לא אומר שאסור להימנע מפרחים שאינם ילידים, מכיוון שרבים מהם הם צמחים המספקים כמויות נפלאות של צוף ואבקה לדבורים, מה שעוזר.

בגינת פרחי הבר שלך אתה יכול לקבל מגוון של פרחים רצופים או חופפים. האזור שלך מחליט אילו צמחים גדלים הכי טוב עבורך ועבור המבקרים המאביקים שלך.

מתכנן הגינות שלנו מכיל מבחר מועיל של פרחים כולל פרחי בר רבים המושלמים לגידול גינות פירות וירקות

ניסיתי לא לכלול צמחים שבעיני הם פולשניים מדי, אך למדתי שעצם הימצאות שם צמח ברשימת צמחים פולשים אינה אומרת שהוא פולשני לאזור. אני לא ממליץ להשתמש במשככי עשבים כאשר אתה שותל על מיני אחו.

כרי דשא פרחי בר הם פסטיבלים יפים לדבורים ופרפרים. השאירו מדשאה לא מכוסחת, לא מרופדת ולא מושקת באביב ובקיץ ותראו פרחי בר בכל מקום. ברגע שאתה רואה אותם, אתה יכול להוסיף צמחים, תקעים, נורות ופרחי בר אחרים לתצוגה.

פרחים רבים מעובדים

כגון זנים פורחים כפולים המופצים על מנת להיראות יפים, מכילים יותר מדי עלי כותרת העשויים לחסום חרקים מגישה לצוף ואבקה. דבורים, פרפרים, יונקי דבש וחרקים מאביקים אחרים עפים מעל הפרחים ההיברידיים עטורי הפרסים שלך הכוללים ראשים גדולים עם פרחים כפולים, המשוכללים יותר מפרחים מקומיים. לא משנה כמה אריזות של זרעי פרחי בר ידידותיים לדבורים מופצות או מופצות, הן לא יספקו מספיק הזנה בכדי להפוך את הגאות. יערות נשירים אבודים בגדר חיות, מדשאות שנכסחו, סוללות מסודרות ומסילות גנים מטופחות שהורסות את מה שרבים היו מכנים עשבים שוטים לא ישפרו את הסביבה. אחו של פרחי בר המורכב ממיני צמחים שגויים, נטוע באדמה הלא נכונה ולא מנוהל כראוי, או אבד למין פולשני מראה על כוונות טובות והבנה לקויה. – מאביקים אחראים לשרידות הגידולים המביאים פירות, ירקות ואגוזים, כולל 150% מהגידולים בארה"ב ומחצית מהנפט והסיבים בעולם. צוף ואבקה נחוצים כדי שמאביקים יוכלו לשרוד, אך יבולים וחד-תרבויות, בשילוב עם התפתחות עירונית ופרברית, תרמו לירידת דבורי הדבש ומאביקים מקומיים.

הם עוזרים להגביר את היבול ולשלוט במזיקים נפוצים כגון כנימות

צמחים המביאים לנו פירות, ירקות ואגוזים – כולל כ -150 צמחים בארה"ב – ומחצית מהשמנים והסיבים בעולם – מונעים סחף קרקע, מונעים פחמן מחוץ לאטמוספרה ונלחמים בשינויי אקלים ומונעים סחף קרקע. במציאות, רוב המאביקים הם הצמחים שפרחיהם מבולבלים לעיתים קרובות עם עשבים שוטים.

פרחי בר הם טובים מכיוון שהם פרחים בודדים פשוטים הנגישים בקלות לחרקים. פרחים עשירים בצוף ובאבקה מספקים את מרבית המזון לחרקים.

לחץ על תמונת פרחי הבר בצד ימין לקבלת תמונה גדולה יותר של תערובות דבורי דבש וזרעי פרחי בר

מדובר בצמחים ופרחים המייצרים אבקה וצוף מדי שבוע גם כאשר הצמחים אינם פורחים, מה שעוזר לספק מזון לדבורי הדבש לאורך כל העונה. דבורי הדבש מצוידות טוב יותר בתזונה ובריאות משופרות כדי להדוף מחלות, פתוגנים והשפעות הלחץ.
עבור עוד מידע בתחום של דבש מפרחי בר יש לבדוק ב- meshekofir.co.il

רשימת הצמחים שאובקה על ידי דבורי הדבש כוללת פירות

פירות יער, אגוזים, תלתן, אספסת, לפתית וירקות רבים אחרים. אפשר למצוא ספקים שמוכרים מגוון זנים היברידיים בתנאי אדמה וקלילה לפרחי בר מדבורים לפרפרים. האחוז המדויק של תערובות נקבע על פי סוג פרח הבר, אגרסיביות, זמינות נוכחית, צבע פרחים, ביצועים ועלות.

התערובות השנתיות והרב-שנתיות הכילו מינים עם צוף וסוכר נמוכים

כולל מינים עם פרחים בודדים גדולים כגון Papaver rhoea (0.6 עד 0.6 מ"ג) ו Eschscholzia californica (1.0 עד 1 מ"ג) בתערובת השנתית ובמינים. עם פרחים בודדים קטנים כגון Lobularia maritima (4 עד 1 מ"ג) בתערובת השנתית ודאוקוס קרוטה (2.7 עד 7 מ"ג) או גליום ורום (3.2 עד 0.6 מ"ג) בתערובת רב שנתית. ברצועות פרחי הבר היו 24 מיני צמחים פורחים , לעומת 20 עד 16 ברצועות עופות הבר ורצועות התחדשות. רצועות פרחי בר משכו 24 מינים של חסרי חוליות, לעומת 14 עד 19 מינים ברצועות של עופות בר וברצועות התחדשות.

באביב 1992

באמצע שדה לפתות חורפי של 3.8 דונם, נזרע עשב רוחב 1.5 מ 'עם תערובת זרעים של 25 סוגים של צמחים חד שנתיים, דו שנתיים ורב שנתיים. הרכב תערובת הזרעים תוכנן לספק צמחים פורחים לאורך כל עונת הגידול. נערך סקר של 31 טרנסקטים שונים של פרחי בר, ובסך הכל נצפו 45 מיני צמחים במהלך ביקור בדבורי הבר.

מבין 31 החיתוכים השונים של פרחי הבר היו שבעה שדות סמוכים ושני דרכים (מידע נוסף S1)

בסקרים של פרחי הבר נרשמו 1,791 דבורי בר כמזונות, שכללו 40 מינים שונים. מבין הדבורים הללו, דבורים בודדות מהוות 202 ביקורים מ -32 מינים שונים, דבורי דבורים 1489 ביקורים של שישה מיני דבורי דבש אמיתיים וחברתיים ושני Psithyrus spp.